494
جشن بزرگ

میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر

به گزارش روابط عمومی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر و در دهه کرامت، دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در سالن ورزشی شهدای بازی دراز مجموعه پردیس کشاورزی و منابع طبیعی جشن بزرگ و با شکوه ۵۰۰ نفری ویژه دانشجویان دختر و با حضور مسئولان پردیس، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و همچنین کارکنان و اساتید خانم برگزار گردید.


 

در ابتدای مراسم و پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قارن بین‌المللی حاج علی نیکی، دکتر معینی نقده ریاست پردیس کشاورزی و منابع طبیعی در سخنانی ضمن عرض خیر مقدم، در مورد اهمیت و جایگاه زن در اسلام بیان داشتند که با ارزش‌ترین مخلوقات از منظر دین اسلام یک بانو است.


 

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رازی نیز ضمن تبریک اعیاد مبارک دهه کرامت و روز دختر، ضمن بیان چند حدیث از بزرگان دین به تبیین دیدگاه و جایگاه دختران در اسلام پرداختند.


 

خانم شاهانه حسین آوا  نیز که یک بانوی دانشجوی تازه مسلمان شده و اهل کشور آذربایجان هستند، از نحوه آشنایی خودشان با دین اسلام و اسلام آوردن خود مطالبی ارائه نمود و به قیاس جایگاه بانوان در ایران با کشور خودش پرداخت و عنوان سخن نهایی بیان داشتند، بانوان در هیچ کشوری مانند ایران عزت و احترام ندارند.


 

در ادامه برنامه نیز بخش‌هاس متنوع و شادی از جمله اجرای دکلمه، سرود توسط گروه اسرا، استندآپ کمدی و مولودی خوانی صورت گرفت، در پایان مراسم نیز به به صورت قرعه‌کشی از میان تعرفه‌های حضار به ده نفر هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

 


 

گفتنی است در این مراسم به همه شرکت‌کنندگان هدیه‌ای به صورت هدیه عمومی جشن نیز اهدا گردید.

 


شناسه : 14578018

آخرین اخبار