3007

ثبت نام همیار دانشجو

ه اطلاع می رساند با عنایت به ابلاغ شیوه نامه همیار دانشجو در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، این سازمان تصمیم به پیاده سازي فرآیند ثبت نام همیار دانشجو از طریق سامانه جامع دانشجویان کشور (سجاد) گرفته، فلذا ضروری است با توجه به اینکه تاریخ شروع فعالیت همیار دانشجویی از زمان ثبت نام در سامانه مذکور ثبت و تایید می گردد، تسریع لازم نسبت به انجام ثبت نام صورت گیرد.
⭕️«عدم ثبت اطلاعات همیاران دانشجو در سامانه مذکور، باعث عدم پرداخت حق الزحمه همیار دانشجو خواهد بود» ضروی است دانشجویان پس از انجام ثبت نام و تایید نهایی آن مراتب را به مسئول واحد خود اطلاع دهند.⭕️

۱- ثبت نام اولیه از متقاضیان همیار دانشجو برای نیمسال اول سال تحصیلی از تاریخ 10/08/1402 تا تاریخ30/10/1402 امکان پذیر می باشد.

۲-ثبت نام از طریق سامانه سجاد به آدرس:
https://portal.saorg.ir
بعمل می آید .
لازم است دانشجویان متقاضی ثبت نام در سامانه همیار دانشجویی فایل راهنمای همیار دانشجو را مطالعه و  با رعایت موارد ثبت نام خود را تکمیل نمایند.
ضمناً فیلم آموزشی نحوه ثبت نام در این سامانه در"آپارات" به آدرس https://2dn.ir/refah7 بارگذاری شده است.
دانشجویان در ابتدا می بایست وارد پرتال دانشجویی سامانه سجاد شده و سپس گزینه ورود- خدمات-اداره کل امور دانشجویان داخل – همیار دانشجو و ....را انتخاب و درخواست خود را ثبت نمایند.

۳-ثبت درخواست همیار دانشجویی برای واحد های متقاضی که قبلا نامه اعتبار همیار دانشجویی، به آن واحد در نیمسال تحصیلی جاری ارسال شده با عنوان کار واحد (مثلا اداره خوابگاه ها –اداره تغذیه - دانشکده ادبیات و علوم انسانی و........) در سامانه همیار دانشجویی تعریف شده است و دانشجویان می توانند درخواست خود را طی هماهنگی قبلی با واحد های اعلامی ثبت نمایند.

⭕️۴- ثبت شماره شبا در سامانه همیار دانشجویی الزامی می باشد.

۵- شروع به کار دانشجویان طبق عنوان کار واحد تعریف شده الزامی می باشد و از زمان ثبت نهایی برای دانشجویان منظور می گردد فلذا در صورت عدم تایید فرآیند همیار دانشجویی بصورت کامل تکمیل نخواهد شد.

*اداره رفاه دانشگاه رازی


شناسه : 10846122

آخرین اخبار