6742

بازدید هیأت اعزامی دانشگاه رازی از دانشکده کشاورزی دانشگاه قاسم الخضراء

زمینه‌ساز همکاری مشترک با پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی
 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، در سومین روز سفر کاری هیأت اعزامی دانشگاه رازی (دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه، دکتر دادفر معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر مصطفایی معاون پژوهش و فناوری و دکتر مرادخانی مدیر دفتر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه) به عراق که 22 آذرماه 1402 با هدف گسترش تعاملات علمی بی‌المللی صورت گرفت؛ دکتر احمدی ریاست دانشگاه با همراهی هیأت دانشگاه قاسم الخضراء بابل از دانشکده کشاورزی بازدید کردند.


 

در این دیدار، رئیس دانشکده و اعضای هیأت علمی دانشکده کشاورزی بابل به معرفی امکانات و بخش‌های مختلف این دانشکده پرداختند و هیأت اعزامی دانشگاه رازی را در جریان امکانات آزمایشگاهی و زیرساختی موجود در این دانشکده قرار دادند.

دکتر احمدی رئیس دانشگاه پس از استماع توضیحات ارائه شده از مسئولان دانشکده کشاورزی قاسم الخضرا، در سخنانی به معرفی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی پرداخت.

وی توضیحاتی در خصوص اعضای هیأت علمی، امکانات سخت‌افزاری و موقعیت پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی ارائه کرد و با تأکید بر امکان همکاری دوجانبه در این خصوص افزود: اعضای هیأت علمی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی می‌توانند در زمینه‌های مختلف با همتایان خود در دانشگاه قاسم‌الخضرا همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی داشته باشند.

پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی  جزو برترین دانشکده‌های کشاورزی سطح کشور است، که دارای ۹ گروه آموزشی، ۹۰ عضو هیأت علمی، ۱۵۰۰ دانشجوی در حال تحصیل در سه مقطع تحصیلی است، همچنین مزرعه آموزشی و پژوهشی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دارای قریب به ۳۰۰ هکتار اراضی زراعی و باغی می‌باشد که در آن فعالیت‌های پژوهشی اساتید و دانشجویان، کشت‌های به روز، دانش بنیان و اقتصادی در حال انجام ‌است.


 


شناسه : 11299957

آخرین اخبار